Marketingtrend 2017 és a weboldal


Az internet és a weboldal ma már nem a cég kommunikáció- jának kiegészítése, hanem maga a „húsvér” marketing!

Mögöttünk hagyva az elmúlt évtized üzleti pesszimizmusát és a web-marketingről alkotott téves, olykor túlzó elképzeléseket, nézzük, milyen reális lehetőségek kínálkoznak a világhálón az üzleti érdekek előmozdítására és a piacszerzésre?

Nem lehet vitás, hogy a céges, vagy üzleti weboldal értelme a vállalkozás eredményének és jövedelmezőségének a növelése

2017-re felértékelődtek azok a célratörő marketing eszközök, amik alacsony befektetéssel is jó eredményt hozhatnak, így a weboldal – a piaci térnyerés online eszköze – idén három fő területre összpontosít


1.) A „keresőbarátság”

A legtöbb látogató az internetes keresőkből (pl. Google) érkezik és talál a cég online üzleti arcára. A weboldalnak tehát – a gyors megtalálás érdekében -  „keresőbarátnak” kell lennie, tartalmi, formai, és programozási szempontból egyaránt

A keresőbarátság azt jelenti, hogy a weboldalt - célszerű kialakítása végett - a keresők gyorsan „nyilvántartásba veszik” és „előrehozzák”, ha valaki rákeres egy, a vállalkozás tevékenységével kapcsolatos kifejezésre az interneten


A keresőbarát kialakításra bejáratott technikáink vannak, azokat beépítjük ügyfeleink weboldalaiba és megtanítjuk a használatukat


2.) Vonzó tartalom

Két okból internetezünk: információt keresünk és szórakozni akarunk. A weboldalnak ezeket az igényeket kell kiszolgálnia

A tetszetős, tartalmas weboldalakat tömegek böngészik, hosszan időznek rajta, és megosztják másokkal. Tehát az üzleti weboldalnak legalább olyan érdekesnek kell lennie, mint amilyen az a termék, szolgáltatás, vagy cég, amiről szól


Az informatív, vonzó weboldalak elkészítését kidolgozott menet szerint végezzük, eredményes működtetésük rutinos technikáját ügyfeleinknek, felhasználói kézikönyv formájában átadjuk


3.) Egyértelmű üzenet a világos üzleti célok jegyében

Lefotóztam az egy nap alatt postaládánkba dobált újságokat. Megdöbbentő mennyiségű konkurens rekláminformációval kell megbirkóznia egy hazai kis cégnek.(plusz a tv reklámok, stb)


A vállalkozás nem szürkülhet bele a piacba és a konkurenciába, ezért a weboldalának is muszáj kitűnnie a tömegből

Az üzleti célok jegyében fogalmazott, egyértelmű üzenettel a vevőben kialakuló képet befolyásoljuk úgy, hogy cégünk, termékünk, szolgáltatásunk megkülönböztethető, kiemelkedő legyen és vonzó helyre kerüljön a célközönség érzékelésében

Azt az egyértelmű marketing üzenetet kell a weboldalnak közvetítenie, ami az érdeklődőt közel hozza térben és időben a vállalkozáshoz, hogy mielőbb, vagy akár azonnal megrendelő, vevő, vagy üzleti partner váljék belőle



Hogyan lesz eredményes az Ön weboldala is?


Az Ön weboldala, „online üzleti arca", és annak marketingje részletesebb és komolyabb megtárgyalást igényel annál, mint amire ezen az oldalon lehetőség nyílik

De!


Felkészültünk arra, hogy lényegre törő, személyes konzultáción tisztázzuk a keresőbarát- és vonzó tartalom kialakítást, a weboldal marketingjének pontos ismérveit, hogy a weboldal az Ön gyorsan megtérülő befektetése, üzletének húzómotorja legyen